مزایای طراحی وب سایت

لزوم داشتن اطلاعات از مزایای طراحی وب سایت 

ورود به تجارت الکترونیک یک اقدام ضروری برای اکثر کسب‌و‌کارها محسوب می‌شود. تمام مشتریان شما به نوعی در فضای آنلاین حضور مستمر دارند. لذا لازم است قبل از ورود به دنیای بزرگ تجارت الکترونیک از مزایا و کاربرد های طراحی وب سایت اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید به صورت هدفمند اعمال خود را پیش ببرید و از آن ها بهره لازم را ببرید.

مزایای طراحی وب سایت

مزایای طراحی وب سایت

1- اطلاع رسانی:

با به وجود آمدن وب سایت ها، ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی در سطح جهانی به وجود آمده اند. به طوری که خبگزاری های معروف جهان بعد از انتشار خبر خود در وب سایت های معروف خبری می تواند از انتشار آن در تمام جهان، البته به جز کشور کره شمالی که ارتباط اینترنتی مردم آن با جهان به علت سیاست های حکومتی قطع می باشد، اطمینان داشته باشند؛ آن هم در کسری از زمان که حتی فکر کردن به این موضوع در گذشته محال بود.

2- بازاریابی:

در این امر فقط کافی ست ما وب سایت خود را به موتور های جست و جو از قبیل google.com معرفی کنیم. همین امر باعث می شود که با کاربران با جست و جو در مورد زمینه کاری ما که وب سایت ما به آن اشاره دارد، وب سایت ما را پیدا کنند و با تجارت ما و محصولات ما آشنا شوند. فقط باید در طراحی سایت به نکات css و سئو وب سایت مان توجه نماییم. زیرا اینکار باعث می شود که موتور های جست و جو وب سایت ما را در مرتبه بالاتری در لیست جست و جوی خود قرار دهند.

3- در دسترس بودن:

این مزیت باعث شده که ما در هر زمان از شبانه روز و هر جایی که به اینترنت دسترسی داریم، اطلاعات خود را بتوانیم در اختیار کاربران قرار دهیم. اصطلاحا به این مزیت 7 *24 می گویند.

4- تبلیغات:

با وجود تعداد زیاد کاربران وب سایت ها بهترین مکان برای انجام تبلیغات می باشند. در صورتی که وب سایت ما دارای بازدید کننده زیادی باشد، مسلما به خاطر این مسئله شرکت های مختلف در این زمینه به شما برای تبلیغات نیز مراجعه خواهند کرد. خود شما هم می توانید به این روش خود را در جهان گسترده ی اینترنت معرفی و تبلیغ نمایید.

5- درآمد زایی:

مهمترین مزیت وب سایت ها ایجاد درآمد می باشد که به انگیزه مهم امروز در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران امور زندگی ست، جان تازه ایی داده است. بسیاری از شرکت های در حال ورشکستگی حتی با راه اندازه وب سایت توانسته اند بقای خود را تضمین نمایند. زیرا تعدد فروش آنها به این طریق چندین برابر شده است. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت محصولات برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول زمان اندکی محصولات شما در کل یک شهر یا حتی کشور و یا حتی جهان معرفی خواهد شد.

6- عدم محدودیت های زمانی و مکانی:

یک مزیت مهم دیگر طراحی سایت این می باشد که دیگر ارتباط ما با مشتریان و کاربران محدود به خیابان و محله اطراف شرکت ما نمی باشد. بعد جغرفیا و جبر جغرافیایی محدودت ارتباط با مشتری از بین رفته است، و مشتری با ارتباط با وب سایت ما، به طور مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که اما مجازی خواهد بود. همچنین مشتریان می تواند در هر زمان از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، فعالیت و درخواست خود را انجام دهند.

و با توجه به اینکه این ارتباط دو طرفه می باشد، شرکت ما از طریق وب سایت نیز در هر زمان و هر مکان می تواند با مشتریان خود ارتباط داشته باشد و آنها نسبت به محصولات خود جذب نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *