آلارم تلفن همراه خود را با تکان دادن قطع کنید…

چه محصل باشید و چه کارمند، همیشه برای به موقع بیدار شدن خود برای رفتن به محل کار از آلارم ساعت استفاده می کنید، البته با آمدن تلفن های همراه اکثر افراد از آلارم موبایل خود استفاده می کنند.

همانطور که می دانید برای اینکار کافیست زمان مورد نظر را مشخص کنید تا تلفن در همان موقع به صدا در آید. با این حال همه ما به هنگام زنگ خوردن تلفن خواب هستیم و رنج آور ترین کار در آن لحظه گرفتن تلفن در دست و قطع کردن آن است. همینطور ممکن است به هنگام این کار به دلیل خواب آلود بودن تلفن از دست شما رها شود.

Wave Alarm یک اپلیکیشن رایگان اندرویدی است که با استفاده از آلارم آن دیگر نیازی به در دست گرفتن تلفن و قطع کردن صدای هشدار ندارید، بلکه تنها با یک حرکت موجی دست می توانید صدای آلارم را قطع نمایید. این اپلیکیشن در واقع از طریق دوربین حرکت دست شما را شناسایی کرده و صدای زنگ را قطع می کند.

این اپلیکیشن همچنین امکان انتخاب آهنگ زنگ دلخواه کاربر را نیز به او می دهد. این اپلیکیشن همچنین دارای یک تایمر نیز می باشد.

۰۱Wave-Alarm

تلفن خود را پس از تنظیم آلارم بر روی ساعت مورد نظر در کنار تخت خوابتان قرار دهید و هنگامی که صبح به صدا در می آید کافیست دست خود را در مقابل گوشی تکان دهید تا صدای آلارم قطع شود. جهت استفاده از تایمر این اپلیکیشن کافیست مطابق تصویر زیر وارد پنل Intervals شوید.

بخش تنظیمات این اپلیکیشن به شما امکان تنظیم حساسیت دوربین در هنگام تشخیص حرکت دست را می دهد. هر دو قابلیت آلارم و تایمر در این اپلیکیشن به همین روش قطع می شوند (حرکت دست) و برای هر کدام می توان حساسیت دوربین را مشخص نمود.

۰۲Wave-Alarm_interval

در نهایت لازم است پیرامون نکات مثبت و منفی این اپلیکیشن بحث کنیم؛ اولین و مهمترین نقطه ضعف برنامه نداشتن حالت Snooze (تکرار آلارم پس از ۱۰ یا ۱۵ دقیقه) است. همچنین ممکن است برای بعضی از افراد، تنها تکان دادن دست جهت بیدار شدن کافی نباشد و همین قابلیت موجب خواب ماندنشان شود. در نهایت امکان خاص قطع کردن صدای زنگ به شما کمک می کند تا دیگر اول صبح تلفن همراهتان را به زمین نیاندازید.

همچنین یک احتمال ضعیف دیگر، قطع شدن صدای زنگ در اثر حرکت یک شئ یا فرد دیگر در اثر حرکت باشد (با این حال ما این مورد را امتحان نکردیم) و شما را در زمان مناسب بیدار نکند. با این حال می توانید در بخش تنظیمات میزان حساسیت دوربین را برای جلوگیری از این مشکل کم یا زیاد کنید.

این اپلیکیشن به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته است. همچنین هیچ تبلیغاتی در محیط کاربری برنامه دیده نمی شود و هیچ حالت پریمیوم (غیر رایگان) نیز برای برنامه وجود ندارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *