خدمات تخصصی طراحی و توسعه وب سایت توسط تیم پارسه

امروزه مدیران شرکت ها و موسسات همچنین فروشندگان با طراحی وبسایت خو می توانند 24 ساعته و بدون داشتن محدودیت در زمان و مکان و به عنوان یک شناسنامه اینترنتی کسب و کار خود را در عرصه بین المللی معرفی کنند. مهمترین مسئله هایی که شرکت ها از طریق وب سایت شرکتی می توانند به آن برسند معرفی برند شرکت، معرفی نوع خدمات و اطلاعات کامل محصولات شرکت و پیدا کردن بازارهای هدف از طریق بازاریابی اینترنتی، افزایش فروش و سود بیشتر از طریق سایت است.

قبل از هرچیزی بهتر است بدانید که وب چیست؟

یک وب سایت به مجموعه ای از اسناد، اطلاعات و پرونده هایی است که از متن، گرافیک، رنگ، لینک و لینک تشکیل شده است که برای ایجاد ارتباط با کاربران ایجاد شده است.

وب سایت ها با یک اسم که به آن دامنه گفته می شود فراخانی و شناخته می شوند و نوشتن آن ها با WWW شروع می شود و به ir , .com , org و … ختم می شود مانند: www.iparseh.com  که آدرس دامنه را به شکل های دیگری هم می توان ثبت نمود.

شاید برای شما سوال شود که هدف از راه اندازی یک وب سایت چیست ؟

  • معرفی و ارائه خدمات از طریق اینترنت

شرکت ها و موسسه ها برای معرفی شرکت خود و خدماتی که ارائه می دهند احتیاج به یک سایت مخصوص خود در زمینه فعالیت خود دارند. که در بخش درباره ما می توان شرح کاملی از خدماتی که ارائه می دهند را ذکر کنند و یا حتی با انتخاب قالبی مناسب و گرافیک مرتبط با کار شرکت می توان به روند جذب مشتری سرعت بخشید.

  • معرفی تمامی محصولات شرکت

یکی از بخش های بسیار کاربردی که باید در طراحی سایت به آن توجه کرد بخش معرفی محصولات است. که با دسته بندی مناسب و قرار دادن محصولات می توان به معرفی آن ها پرداخت.

  • آسان شدن روند خرید کالاها یا دریافت خدمات

معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و موسسه ها باعث آسان شدن کارها و آشنا شدن با کالاها و  خدمات می شود.

  • فروش آنلاین محصولات از طریق سایت

سایت های شرکتی قابلیت فروش آنلاین محصولات خود را دارند. البته باید بدانید که روند خرید سایت های شرکتی و فروشگاهی با یکدیگر فرق دارند و دیگر سبد خرید دراین سایت ها وجود ندارد.

  • آسان شدن خرید محصولات و دریافت خدمات

تمامی مشتریان شما می توانند 24 ساعته به سایت شما دسترسی داشته باشند و خرید خود را انجام دهند.

  • درآمد زایی از طریق دریافت تبلیغات سایت

اگر سایت شما بتواند بازدید بالایی داشته باشد و به طور روزانه کاربران از امکانات سایت استفاده کنند و سئوی خوبی داشته باشد و در رتبه های بالای گوگل قرار گیرد میتوان از طریق اجاره ماهیانه جایگاه های تبلیغاتی در سایت درآمد خوبی کسب کرد.

  • کاهش نیروی کار انسانی

همانطور که پیداست به خاطر روند اتوماتیک و حرفه ای سایت، بسیاری از کارها که احتیاج به نیروی انسانی دارد با سرعت بالا و بدون نیاز به نیروی انسانی صورت می گیرد.

  • جلوگیری از کاغذ بازی های اداری و صرفه جویی در مصرف کاغذ

یکی دیگر از مزایای داشتن سایت شرکتی جلوگیری از روند وقت گیر و زمان بر قدیمی است که برای انجام کارهای شرکت و ارتباط با مشتریان و همکاران و حذف کاغذ بازی ها است.

شما اگر مایل به داشتن یک وب سایت خوب و حرفه ای هستید می توانید با واحد پشتیبانی شرکت پارسه تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *