طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایتی که بهینه سازی شده هم باشد برای سازمان ها و شرکت ها و حتی مردم عادی هم نیز واجب است. با توجه به گسترش اینترنت در سراسر جهان گرایش مردم به سمت اینترنت و خرید و فروش اینترنتی بیشتر شده است.

با داشتن وب سایت از طریق اینترنت مشتری ها می توانند در هر ساعتی از شبانه روز سری به سایت شما بزنند و در کمترین زمان با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. این کاربرها همان مشتری های آنلاین شما هستند که به قصد پیدا کردن خدمات و محصولات مورد نظر و برطرف کردن نیاز خود به سایت شما مراجعه می کنند. پس هرچی سایت شما مرتب تر و کاربرپسند تر باشه مشتری بیشتری جذب می کنید.

طراحی یک سایت خوب باید به گونه ای باشد که قابل رویت در تمامی مرورگرها باشد و سازگار با دستگاه های مختلف مانند گوشی، تبلت و … بدون خطا بارگذاری شود. شرکت ما این اطمینان را به شما می دهد که تمامی کاربران و مشتری ها از سایت شما راضی خواهند بود.

طراحی سایت باید دارای مزایا زیر باشد

  • کاربرپسند باشد
  • رعایت تمامی نکات و قوانین سئو
  • سرعت لود(بارگذاری) بالایی داشته باشد
  • ظاهر گرافیکی جذاب و زیبا داشته باشد
  • قابل رویت در تمامی مرورگرها باشد
  • سازگار با دستگاه های مختلف مانند گوشی، تبلت …. باشد و بدون خطا بارگذاری شود
  • داشتن کنترل پنل قدرتمند
  • وب سایت واکنش گرا
  • امنیت قوی

سایت ریسپانسیو شده  یا واکنش گرا چیست؟

سایت ریسپاسیو شده یا واکنش گرا سایتی است که با ابعد و رزولوشن تمامی دستگاه ها سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایششان کوچک است می توانند صفحات وب را به راحتی مشاهده کنند و در دسترس داشته باشند.

در واقع سایت ریسپانسیو شده باعث می شود صفحات وب به خوبی روی انواع دستگاه ها با اندازه های مختلف نمایش داده شود. طراحی سایت ریسپانسیو  نمونه ای از انعطاف پذیری رابط کاربری است.

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد

سئو چیست ؟

سئو(SEO) یا همان بهینه سازی سایت ها به هنر استفاده از الگوریتم های موتور جستجو به منظور نمایش دادن سایت شما در صدر سایت ها می باشد. این ساده ترین تعریف از سئو بود. هرکس که به اینترنت دسترسی داشته باشد خدمات یا محصولات را در گوگل جستجو کند از اولین سایت ها برای برای مطالعه، خرید و فروش یا هر کار دیگری استفاده می کند

طبق تحقیقات انجام شده تقریبا 70 درصد افراد تنها بر روی سایتی که اول نمایش داده می شود کلیک می کنند. به طور کلی زمانی که یک وب سایت در بالاترین سطح نتایج جست و جو دیده می شود، بازدید کنندگان بیشتری از سایت دیدن می کنند و درصد زیادی از این بازدید کنندگان ممکن است به مشتری تبدیل شوند.

مزایای سئو بی نهایت است. سئو پیشرفته ترین و هوشمندانه ترین شیوه ی بازاریابی اینترنتی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید چرا که یک دارایی بلند مدت برای کسب و کار شماست.

این دارایی در قالب افزایش فروش اینترنتی، ترافیک و بهره وری وب سایتتان نمایان می شود. مشتریان شما در حال جستجوی شما هستند. اگر به دنبال استراتژی قطعی برای رشد خود هستید، همین امروز به فکر اجرای سئو باشید…

خدماتی که سایت پارسه در اختیار شما قرار می دهد.

  • طراحی خوب، اصولی و چشم نواز سایت شما

طراحان ما وب سایتی با ظاهر جذاب و منحصر به فردی برای شما خلق می کنند.

  • رعایت استانداردهای جهانی وب

شرکت ما تمامی استانداردهای جهانی را رعایت می کند و در پایان تمامی این موارد را برای شما تست می کنند.

  • آموزش و پشتیبانی

ما نحوه مدیریت وب سایت را به شما آموزش می دهیم و وب سایت شما را پشتیبانی خواهیم کرد.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود و مشاوره در این زمینه با گروه پشتیبانی تجار الکترونیک پارسه تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *