معرفی دیجیتال مارکتینگ

معرفی دیجیتال مارکتینگ دیجیتال مارکتینگ اصطلاحی است که برای بازاریابی هدفمند، قابل اندازه گیری و تعاملی محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال برای دستیابی به…

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اصطلاحی است که برای بازاریابی هدفمند، قابل اندازه گیری و تعاملی محصولات یا خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال برای دستیابی به بینندگان، تبدیل آنها به مشتری و حفظ آنها استفاده می شود.

دیجیتال مارکتینگ به شاخه‌های متعددی تقسیم می‌شود که در این مقاله به طور خلاصه تمام شاخه ها را با به شما معرفی خواهیم کرد و اگر به فکر افزایش فروش در کسب و کار خود می باشید، مطالعه این صفحه به شما پیش نهاد می شود.

معرفی دیجیتال مارکتینگ

1.وب سایت مارکتینگ

بازاریابی وب سایت به معنای تبلیغ یک وب سایت تجاری به منظور جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. این بازدیدکنندگان باید افرادی باشند که احتمالاً خدمات یا محصولات کسب و کار را خریداری می کنند. بازدیدکنندگان بیشتر به معنای فرصت های بیشتری برای تلاش برای متقاعد کردن مشتریان به خریدار است.

بازاریابی وب سایت معمولاً به معنای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو است برای اینکار باید وارد جزئیات بیشتر بازاریابی سایت شد. وب سایت مارکتینگ از طریق تبلیغات(ریپورتاژ آگهی و تبلبیغات گوگل)، سئو و طراحی اصولی سایت انجام می‌شود.

بازاریابی تبلیغاتی راهی برای دستیابی به افراد از طریق روش های تبلیغات پولی است. وقتی از بازاریابی تبلیغاتی استفاده می‌کنید، پیام‌ها یا بنرهای خاصی را ایجاد می‌کنید تا مردم را تشویق به کلیک بر لینک مورد نظر شما کنند. چه برای ثبت نام در یک خبرنامه چه خرید محصولات خود، از یک پیام هدفمند برای ترغیب مخاطبان خود به تعامل با کسب و کارتان استفاده می کنید.

  •  سئو (SEO)

بهینه سازی موتور جستجو یا SEO فرآیند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت به یک وب سایت یا یک صفحه وب از موتورهای جستجو است.سئو به جای ترافیک مستقیم یا ترافیک پولی، ترافیک بدون پرداخت (معروف به نتایج “طبیعی” یا “ارگانیک”) را هدف قرار می دهد. ترافیک بدون پرداخت ممکن است از انواع مختلف جستجوها، از جمله جستجوی تصویر، جستجوی ویدئو، جستجوی دانشگاهی، جستجوی اخبار و موتورهای جستجوی ویژه کسب و کار شما، منشاء گرفته شود.

به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، سئو نحوه کار موتورهای جستجو، الگوریتم های برنامه ریزی شده کامپیوتری که رفتار موتورهای جستجو را دیکته می کند. آنچه افراد جستجو می کنند، عبارات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو و اینکه کدام موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد نظر ترجیح داده می شوند را در نظر می گیرد. سئو به این دلیل انجام می شود که وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشند، یک وب سایت بازدیدکنندگان بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند. این بازدیدکنندگان می توانند به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند.

  •  طراحی سایت

طراحی سایت با اصول به طراحی و توسعه وب سایت های سئو پسند اشاره دارد. یک وب سایت دوستدار SEO از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند، مانند ارائه یک تجربه سازگار با موبایل، زمان بارگذاری سریع و URL های توصیفی. کسب و کارها با تمرین طراحی وب سایت SEO، درک و رتبه بندی وب سایت آن شرکت را در نتایج جستجو برای موتورهای جستجو آسان تر می کنند که می تواند منجر به افزایش رتبه و ترافیک شود.

معرفی دیجیتال مارکتینگ

  •  تبلیغ گوگل یا گوگل ادورز (همین الان صفحه اول گوگل باشید)

تبلیغات در گوگل، گوگل ادز یا گوگل ادورز نامیده می‌شود. محبوبترین موتور جستجو در دنیا گوگل است پس بهترین مکان برای دیدن شما هم گوگل است. برای داشتن تبلیغات در گوگل در ابتدا نیاز است که شما سایت خود را در گوگل ثبت نام کنید و نوع تبلیغات مدنظر خود را مشخص کنید. از آنجایی که قیمت تبلیغات به دلار محاسبه می‌شود در ایران هزینه این نوغ تبلیغات بسیار زیاد است اما نگران نباشید از آنجایی که تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی CPC پرداخت می‌شود نگران هزینه‌ها نباشید شما به همان میزان که کاربران رو تبلیغات شما در گوگل کلیک می‌کنند باید هزینه پرداخت کنید.

  • درج ریپورتاژ خبری

همانطور که در مقاله روش های موثر در تبلیغات آنلاین گفته شد یکی از راه‌های افزایش بازدید و ورودی سایت درج ریپورتاژ
در سایت ها است و هدایت کاربران از سایت‌های دیگر به سایت خودتان است.

شما به راحتی با درج خبر در سایت های خبری معتبر و مرتبط میتوانید بک لینک های دائمی بگیرید. رایا مارکتینگ مجری درج خبر در بیش از 200 سایت خبری معتبر ایرانی، با تولید محتوای رایگان صفر تا صد کار را برایتان انجام خواهد داد. با درج ریپورتاژ به محتوای سایت خود نسیمی قدرتمند بورزید.

2.بازاریابی محتوایی (تبلیغات از طریق تولید محتوای متنی)

بازاریابی محتوا شاخه ای از بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است که در این روش تمرکز اصلی روی تولید محتوای متنی به منظور جذب مخاطبان جدید یا حفظ مخطبان قبلی است. در واقع ما با تولید محتوا یا سفارش تولید محتوا
سعی می‌کنیم رفتار کاربر را کنترل کنیم یا تغییر دهیم.

حال این تولید محتوای متنی می‌تواند در همه سایت‌ها از جمله سایت های خبری، تبلیغاتی، آموزشی و … کارآمد باشد و در صورت ارزشمند و با کیفیت بودین ای محتوا آن سایت رتبه خوبی در گوگل دریافت کند.

تمامی سایت های معتبر مثل دیجی کالا، ورزش 3، تبیان و… همه و همه با تولید محتوا جزو برترین سایت های ایران هستند. تولید محتوا را جدی بگیرید. ستون اصلی دیجیتال مارکتینگ، تولید محتواست. شکم گوگل را با محتوا پر کنید تا معجزه آن را ببینید. رایا مارکتینگ با به کارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه ها نوید با کیفیت ترین محتواها را با کمرین هزینه ممکن برایتان دارد.

3.بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده از پلتفرم ها و وب سایت های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات است. اگرچه واژه‌های بازاریابی الکترونیکی و دیجیتال مارکتینگ هنوز در دانشگاه‌ها غالب هستند، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هم برای پزشکان و هم برای محققان محبوب‌تر می‌شود. اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دارای ابزارهای تحلیل داده داخلی هستند که شرکت‌ها را قادر می‌سازد پیشرفت، موفقیت و مشارکت کمپین‌های تبلیغاتی را ردیابی کنند.

شرکت ها از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی به طیفی از کاربران، از جمله مشتریان فعلی و بالقوه، کارمندان فعلی و بالقوه، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و عموم مردم توجه می کنند. در سطح استراتژیک، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شامل مدیریت یک کمپین بازاریابی، مدیریت، تعیین دامنه (به عنوان مثال استفاده فعال یا غیرفعال) و ایجاد «فرهنگ» و «لحن» رسانه‌های اجتماعی مورد نظر یک شرکت است.

شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند که به مارکتینگ دیجیتال شما کمک میکنند از جمله: اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین و …

تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت رایامارکتینگ به شما در بازاریابی شبکه های اجتماعی شما به ویژه اینستاگرام کمک میکند پس ایتن موقعی را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید.

4.طراحی موشن گرافیک برای بازاریابی تصویری

چرا آپارات خیلی راحت برنده شد؟ به خاطر تولید محتوای تصویری.

یکی از دلایلی که موشن گرافیک ها باعث رشد سریع سایت شما می‌شوند آن است که ب طور کلی محتوای تصویری خیلی راحت تر باعث جلب اطمینان مخاطبان می‌شود و موشن گرافیم نیز از این قانون مستثنی نیست.

در دنیای دیجیتال امروز اکثر افراد بازاریابی دیجتال خود را از شبکه های اجتماعی شروع می کنند زیرا می توانند با کمترین هزینه کسب و کار خود را دیجیتال کنند و از دنیای بازاریابی سنتی عبور کنند.

در گذر زمان و تجربه‌ای که ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ بدست آورده ایم نشان می‌دهد ویدیوهایی که کابرد یک محصول را نشان می‌دهند و نقاط مثبت محصول را به مخاطبان نشان می‌دهند رشد هشتاد درصدی در فروش خواهند داشت پس هرگز از اهمیت تولید محتوای ویدیویی یا موشن گرافیک غافل نشوید.
موشن گرافیک‌ها در کمترین زمان می‌توانند بیشترین بازده را برای شما داشته باشند به ویژه در تبلیغات تصویری.

در همین صفحه سه موشن گرافیک درج شده است واقعا چه تاثیر مثبتی بر روی شما گذاشته است؟ چقدر نرخ پرش را کنترل کرده است؟ حتما برای مجموعه و کسب و کار خودتان موشن گرافیک طراحی کنید. گروه تولید محتوای تصویری رایامارکتینگ از صفر تا صد این کار را برای شما انجام خواهد داد، به ما اعتماد کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *