چند نکته مهم سئو برای گوگل

چند نکته مهم سئو برای گوگل بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و پیروی از فاکتور مهم سئو برای گوگل تعیین می کند که یک وب سایت در موتورهای جستجوی رایج مانند Google چگونه رتبه بالایی داشته باشد.

هر نوع مشاغلی را که اداره می کنید، چه یک مشاور و یا یک کیک فروش باشید، یک استراتژی موثر برای SEO می تواند یک روش هوشمندانه برای افزایش بازدید، جذب مشتری جدید، رشد تجارت شما و البته افزایش سود باشد.

قابلیت مشاهده وب سایت شما به چگونگی برجسته نشان دادن صفحات آن در نتایج موتور جستجو اشاره دارد. چند نکته مهم سئو برای گوگل تعیین می کند که محتوا در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) کجا نشان داده شود.

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای در مشهد

قیمت طراحی وب سایت حرفه ای در مشهد

 محتوای با کیفیت بالا

محتوا با کیفیت بالا، هسته اصلی موفقیت و یک فاکتور مهم سئو برای گوگل است. برای جذب موتورهای جستجو، باید وب سایت خود را با محتواهای با کیفیت پر کنید.

برای شروع، اطمینان حاصل کنید که هر صفحه حداقل 300 کلمه از محتوای اصلی را شامل می شود. موتورهای جستجو می توانند محتوای تکراری را تشخیص دهند و ممکن است صفحه شما را به دلیل استفاده از محتوای کپی شده جریمه کنند.

محتوا باید به زیر عنوان های مختلف تقسیم شود مانند H1- H2 و …، با انجام اینکار، اسکن محتوای سایت برای موتور جستجو آسان خواهد شد.

مهمتر از همه، محتوا باید از معیارهای EAT Google برخوردار باشد: تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن. Google این اصطلاحات را در سال 2018 معرفی کرد.

سئو داخلی

صرفا با کیفیت بودن محتوا کافی نیست. محتوا باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. چگونه باید چنین کاری انجام شود و فاکتور مهم سئو گوگل در یک محتوا چیست؟ در ادامه توضیح داده می شود:

  • یک کلمه کلیدی اصلی برای صفحه و سه تا چهار کلمه کلیدی مرتبط انتخاب کنید.
  • کلمه کلیدی اصلی را در URL خود قرار دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که تگ عنوان، متا توضیحات و H1 شامل کلمه کلیدی اصلی شما هستند.
  • مطالب باید با کیفیت بالا بوده و قابل فهم برای عموم افراد باشد.
  • به ساختار محتوای تولید شده دقت کنید (به عنوان مثال ، از H2 ها و H3 ها استفاده کنید، H2 نسبت به H1 و H3 نسبت به H2 می بایست بیشتر استفاده شود، برای مثال اگر دو H2 دارید می بایست 3 عدد H3 داشته باشید).
  • اطمینان حاصل کنید که در پیوندهای داخلی از Anchor Text (متن قابل کلیک) استفاده شده است.
  • حداقل یک تصویر در محتوا گنجانده شود.

کلمات کلیدی حیاتی هستند. هر صفحه باید برای یک کلمه کلیدی منحصر به فرد بهینه شود. همچنین باید عنوانی را درج کنید که با عنوان H1 در متن همخوانی داشته باشد. اینکار به موتور جستجو نشان می دهد که متن عنوان صفحه و عنوان H1 به یکدیگر مرتبط هستند. تصاویر یکی دیگر از عناصر مهم بهینه سازی محتوا هستند.

کلمات کلیدی موثر

کلمات کلیدی برای بهینه سازی صفحات سایت در نظر گرفته می شوند. محتوای شما باید شامل کلمات کلیدی مهم و هدف باشد، در واقع، از کلمات یا عباراتی که کاربران اینترنت ممکن است به دنبال آن باشند، استفاده کنید تا موتورهای جستجو کاربران را به سمت سایت شما هدایت کنند. کلمات کلیدی به موتور جستجو می گویند صفحه شما درباره چیست. علاوه بر یک کلمه کلیدی اصلی برای هر صفحه، داشتن کلمات کلیدی ثانویه نیز توصیه می شود.

کلمات کلیدی فراتر از محتوای واقعی صفحه وب نیز مهم هستند. برای مثال برای هر صفحه باید یک عنوان متا و توضیحات متا ایجاد کنید. این عنوان و شرح مختصر صفحه در SERP (کلمه SERP مخفف عبارت Search Engine Results Page می‌باشد..) نمایش داده می شود.

از بک لینک استفاده کنید

برخی از راه های بهبود قابلیت نمایش سایت شما در نتایج جستجو، ارتباطی با آنچه در وب سایت شما است، ندارد، بلکه در وب سایت های دیگر وجود دارد. از آنجا که افراد بیشتری از وب سایت های دیگر به وب سایت شما هدایت می شوند، Google این موضوع را تشخیص داده و این مورد را یک فاکتور مهم سئو برای گوگل بر می شمارد و می تواند بر اساس آن سایت، شما را در رتبه بالاتری قرار دهد. بنابراین، چگونه این ترافیک را به سمت سایت خود هدایت می کنید؟

پاسخ، استفاده از بک لینک است. بک لینک پیوندی به صفحات سایت شما در وب سایت های دیگر است که افراد را به سمت سایت شما سوق می دهد.

وقتی سایت شما به طور مداوم توسط سایر وب سایت های با کیفیت ارجاع می شود، Google تشخیص می دهد که سایت شما مورد اعتماد است.

اگر وب سایت پیوند دهنده قابل اعتماد باشد، چنین بک لینک هایی حتی مفیدتر هستند. یک روش موثر برای ایجاد بک لینک با کیفیت، ایجاد یک اینفوگرافی جذاب است و به وب سایت ها و وبلاگ های دیگر اجازه می دهد تا از آن در محتوای خود استفاده کنند. کاربران دوست دارند اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند، مخصوصاً وقتی داده های مهم و با ارزش در آنها وجود داشته باشد.

شرکت بهینه سازی سئو مشهد

تجارت الکترونیک پارسه با کارشناسان سئو خبره در مشهد آماده خدمات به شما عزیزان است

 امنیت

اگر پلتفرم در دسترس و ایمن نباشد، محتوای فوق العاده شما ارزشی نخواهد داشت. همچنین اگر وب سایت شما مورد اعتماد نباشد، نمی توانید بک لینک با کیفیت بالا ایجاد کنید، بنابراین امنیت یک فاکتور مهم سئو برای گوگل به شمار می رود. برای اطمینان از امنیت وب سایت خود، از رمزگذاری HTTPS استفاده کنید. HTTPS ارتباطی ایمن بین پلتفرم سایت شما و کاربران نهایی ایجاد می کند و از اطلاعاتی که کاربران ممکن است در سایت شما وارد کنند، مانند رمزهای عبور محافظت می شود.

 سرعت بارگذاری

اینترنت از زمانی که برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت، مسیری طولانی را طی کرده است. لذا سایت شما نیز می بایست نسبت به قبل با سرعت بیشتر بارگذاری شود.

سایت شما می بایست به طور متوسط در ​​کمتر از 3 ثانیه بارگیری شود. برای وب سایت های تجاری زمان لود سایت، 2 ثانیه در نظر گرفته شده است.

چند نکته مهم سئو برای گوگل طبق گفته وب مسترهای گوگل، Google تمایل دارد این زمان، کمتر از نیم ثانیه باشد. ربات های موتور جستجو می توانند سرعت سایت را بر اساس کد HTML صفحه شما تخمین بزنند.

Google همچنین با استفاده از اطلاعات مرورگر Chrome اطلاعاتی در مورد سرعت بارگیری دریافت می کند و این یک فاکتور مهم سئو برای گوگل به حساب می آید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *